Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyz se clovek vrati ke studiu z praxe, casto se setka s tim, ze vyucujici zijou leta mimo realitu. A vlastne praxi v oboru zadnou nemaji protoze celej zivot jen ucili.

1 0
možnosti
Foto

Dal jsem vám plus za souhlas s tím, co jste napsala. Za minus pod příspěvkem paní Saskové byste ale zasloužila sama minus – umíte ho alespoň vyargumentovat?

0 0
možnosti

Jak proboha může vysokoškolák napsat číslovku 45-ti apod.? Kde ten paskvil našel? Číslovky se neskloňují:-(

1 1
možnosti
Foto

Číslovky se skloňují; neskloňují se číslice.

Jako parodii na tyto příšernosti jsem onehdá vymyslel slovo 2-hý, tedy „dvěhý“; divil jsem se, když jsem i tento paskvil v jakési diskusi četl.

Podobný zmatek vládne třeba u spojování číslic s jednotkami, kupř. „50 %-ní“, což by se mohlo číst jako „padesát procentoní“ – přitom správně je to zcela jednoduše 50% (jedno slovo, tedy bez mezery, na rozdíl od padesát procent, tedy dvě slova – s mezerou – 50 %).

0 0
možnosti
Foto

Z hlediska osobního rozvoje lze si všechno nastudovat samostatně, k tomu žádnou univerzitu nepotřebujete. Vše, co mě učili, jsem ráčil velmi rychle zapomenout.

3 0
možnosti
Foto

Tedy jste studoval nikoli proto, abyste něco věděl, nýbrž proto, abyste měl papír. Potěš koště, když někdo jako vy učí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS